דוקאביב 2019 במעלות-תרשיחא

הקרנת הסרט לאה צמל, עורכת דין במגרש החניה של היכל התרבות במעלות 9.11.2019

"עוד כהנא עוד כהנא עוד כהנא חי!" שרו חלק מהמפגינים במגרש החניה של היכל התרבות של מעלות-תרשיחא כנגד הקרנת הסרט שפורום היוצרים הדוקומנטרים בישראל הקרין שם בצורה מאולתרת לקהל צנוע שהגיע במיוחד. בחדשות ב' דווחו שהיו 300 מפגינים ואני ספרתי רק 100.

סוסי משטרה בדוקאביב

פרשים ועשרות שוטרים בהפגנת הימין נגד הקרנת הסרט לאה צמל עורכת דין, סמוך להיכל התרבות של מעלות-תרשיחא 9.11.2019

הסרט "לאה צמל, עורכת דין" זכה בפרס הראשון בפסטיבל דוקאביב 2019 והקרנתו במסגרת פסטיבל דוקאביב במעלות-תרשיחא בוטלה בלחץ ראש העיר שקיבל את הלחצים ממקור אחר – והוא בכל זאת הוקרן בהתערבות המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבל בקיבוץ כברי ולא בעיר.

עורכת דין, מעלות 2019

"עוד כהנא עוד כהנא עוד כהנא חי!" שרו חלק מהמפגינים במגרש החניה של היכל התרבות של מעלות-תרשיחא כנגד הקרנת הסרט שפורום היוצרים הדוקומנטרים בישראל הקרין שם בצורה מאולתרת לקהל צנוע בהיקפו ושהגיע במיוחד.

  במהלך ההקרנה במגרש החניה מישהו מהמפגינים זרק בקבוק, מישהו זרק נפץ. אחד נעצר, נאזק והובל לניידת. ההקרנה עצמה הופסקה בטרם עת עקב מה שנראה כתקלה טכנית אבל בYNET דווח שהמשטרה ביקשה לסיים את ההקרנה והמארגנים נענו לה.

קהל המפגינים מרחוק. הצופים בחזית

"עוד כהנא עוד כהנא עוד כהנא חי!" וניגונים אחרים שרו חלק מהמפגינים במגרש החניה של היכל התרבות של מעלות-תרשיחא כנגד הקרנת הסרט שפורום היוצרים הדוקומנטרים בישראל הקרין שם במגרש החניה.
בתמונה – המפגינים מרחוק והקהל שהגיע לסרט בחזית התמונה.   9.11.2019  מעלות-תרשיחא


המפגינים שרו מידי פעם את 'התקוה' כאילו היה זה המנון קבוצת כדורגל, נופפו בדגל הלאום באופן סמרטוטי ותלו אותו על הגדרות כמו כביסה מתייבשת והיה שם מי שזעק: "אנחנו העם הנבחר!".
81 שנים אחרי ליל הבדולח.

"הם צעקו, קיללו, ירקו" – פעילי ימין תקפו משתתפים בהקרנות הסרט "לאה צמל, עורכת דין" כתבה בהארץ 10.11.2019
כ-200 מפגינים נגד הקרנת הסרט על לאה צמל במעלות תרשיחא כתבה ב-YNET 9.11.2019

 

פורסם בקטגוריה 2019, דוקאביב, הפגנה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *