דרישה למו"מ עם החמס בעזה

מחאה בצומת מגידו

"הפקרת חיילנו תבוסתנות" מחאת על אי הצלחת הממשלה להביא לחילופי שבויים עם החמס בעזה. צומת מגידו 20.7.2020

הפגנה סמוך לכלא מגידו בקריאה להחזרתו של סמ"ר אורון שאול משבי החמס, ברצועת עזה. אורון נפל בקרב ב-2014 וגופתו נחטפה. ממשלת ישראל לא מצאה את הדרך עד היום כדי לסגור עסקת חילופי שבויים/גופה, או עסקה אחרת עם אוייבנו בכדי להחזיר את אורון למדינת ישראל. אמו זהבה פנתה בקריאה לראשי המדינה לפעול להחזרת בנה בהקדם.

הליכה לצומת מגידו

מחאת על אי הצלחת הממשלה להביא לחילופי שבויים עם החמס בעזה. בני משפחת שאול דרשו מהממשלה לפעול להשבת בנם (גופתו) לישראל. אחרי הדברים הלכו המפגינים לצומת מגידו והפגינו שם. 20.7.2020

מחאה - כלא מגידו -צומת מגידו

מחאת על אי הצלחת הממשלה להביא לחילופי שבויים עם החמס בעזה. צומת מגידו 20.7.2020

אחרי הדברים הלכו המפגינים לצומת מגידו הסמוך והפגינו שם. 20.7.2020

מחאת על אי הצלחת הממשלה להביא לחילופי שבויים עם החמס בעזה. צומת מגידו 20.7.2020

מחאה צומת מגידו

מחאת על אי הצלחת הממשלה להביא לחילופי שבויים עם החמס בעזה. בני משפחת שאול דרשו מהממשלה לפעול להשבת בנם (גופתו) לישראל.  20.7.2020

קצין המשטרה שנכח שם ניסה לשלוט במצב אבל המפגינים היו רבים וחלקם היה נסער, ולכן הוא הזעיק עזרה. הגיעה תגבורת, והסדר הושב על כנו.  במסגרת המיני אירוע הזה, הגיעו לפחות 12 שוטרים (חלקם בלבוש אזרחי), חלקם עם רובים, כדי לסייע. הגעתם כשלעצמה הרגיעה את הרוחות.
לקראת הסיום, אחד המפגינים הצעירים פנה לקצין המשטרה שהיה אחראי במקום ודיבר אליו בגסות רוח, בהתנשאות, ובזילזול גמור תוך כדי שהוא מטיח בו האשמות שוא. אותו קצין המשטרה שהיה שם (ה"ס) הבליג, ולכל אורך האירוע גילה מקצועיות ונחישות, לאפשר את זרימת התנועה בצד הגנה על המשתתפים מפני פגיעה אפשרית של מכוניות חולפות.