תשעה באב 2018 – על הכרמל

תשעה באב 2018. לא אבל על מקדש שחרב, אלא חרד שייבנה מקדש חדש חס וחלילה. הדרך הנוכחית מוליכה להקמת מונרכיה אלוקיסטינית גם בלי מקדש, וזה לא בא בחשבון. ק"ק רפורמיות וק"ק קונסרבטיביות ועדת חילונים חרדים וקבוצת של אחרים הגיעו לתפילת 9 באב, היום מול הרבנות של עיה"ק חיפה. היה חם, מזיע וחשוב ביותר. בתמונה, עליה שניה עם הרב דב חיון על מדרגות הרבנות בחיפה. בעזה"ש ניוושע בקרוב.

הרב דב חיון

ח"כ יעל כהן פארן הצטרפה לטקס ,תפילות תשעה באב על מדרגות הרבנות בחיפה. הכוכב המרכזי היה הרב דב חיון שנעצר ביום ה' שעבר בלא עוול בכפו. תפילות תשעה באב על מדרגות הרבנות בחיפה.

הרב דב חיון

תשעה באב 2018 על מדרגות הרבנות בחיפה' עם הרב דב חיון וחברי קהילות קונסרבטיביות, רפורמיות ואחרים – – בתפילות ובקריאה לסובלנות

הרב דב חיון

תשעה באב 2018 על מדרגות הרבנות בחיפה – עם הרב דב חיון (בתמונה פותח ספר תורה) וחברי קהילות קונסרבטיביות, רפורמיות ואחרים, בתפילות ובקריאה לסובלנות

טוטפות בין עינך

תשעה באב 2018 ליד הדלת הסגורה של הרבנות בחיפה, כמה סימלי.
עם הרב דב חיון וחברי קהילות קונסרבטיבית המסורתית, רפורמיות ואחרים – – בתפילות ובקריאה לסובלנות

הרב דב חיון דרך הגב

תשעה באב 2018 על מדרגות הרבנות בחיפה. הרב דב חיון וחברי הקהילה המסורתית והרפורמית וחברים אחרים – בתפילות ובקריאה לסובלנות בין הזרמים.

[דרך הגב רשימה שכתבתי לעין השביעית על צילומים שנראו לי חשובים, מכיוון הגב]

ערב תשעה באב 2018 בחיפה. פקח עירוני עושה את מלאכתו. הדו"ח על "פתיחת בית עינוג" ב-9 באב הוא על סך 750 ש"ח, שח לי הפקח. בעוד שעה יבדוק אותם שוב וקנס נוסף ירשם. בזבוז כספי ציבור על שיטור אזרחים טובים, אוהבי חיים, עושי טוב ורוחקים מרע. שנאמר "ירצו יאכלו, לא ירצו לא יאכלו". הם רוצים ולא דווקא.
בדקתי אחרי שלוש שעות והמקום היה פתוח. על הכרמל 21.7.2018 Haifa.

תשעה באב

תשעה באב על הכרמל. בתי עינוגים בודדים פתוחים והפקחים העירוניים מחלקים דוחו"ת – או ככה לפחות הם אומרים. 750 ש"ח כל שעה, כך שח הפקח

תשעה באב

תשעה באב על הכרמל. פקח עירוני נכנס למסעדה (וזה לא התחלה של בדיחה) שהיא גם "בית עינוג" כמוגדר בחוקי המדינה, ומעניק קנס לבעלי המקום. 750 ש"ח כל שעה, כך שח הפקח. סועדים בו והלכו והמקום שקק חיים. למה להרוס?

בינתיים במאהל במחאה של גמלאי המשטרה, הזמן זז לאט: המחאה הזו שברה את שיא השהייה ברחוב הירקון מול השר כחלון. מעל שבועיים נכון לעת הזו – וממשיכים עד שהסיפור יפתר, אמרו דיירי המקום.

גמלאי המשטרה

תשעה באב על הכרמל. בתי עינוגים בודדים פתוחים ובמאהל גמלאי המשטרה החיים נמשכים בעצלתיים

מהצד השני של הכביש ברחבת בית יד-לבנים (העירייה לא נתנה את המפתח) התכנסו כל מי שמוכן לדבר (רפורמים, קונסרבטיבים, חופשיים, חילונים, אחרים ואני) לשיחות, קינות (אני לא קוננתי) של תשעה באב.

תשעה באב על הכרמל. ברחבת בית יד לבנים קינות תשעה באב ושיח בין המעוניינים לשוחח: רפורמים, קונסרבטיבים חילונים ואחרים.

תשעה באב על הכרמל. ברחבת בית יד לבנים קינות תשעה באב ושיח בין המעוניינים לשוחח: רפורמים, קונסרבטיבים חילונים ואחרים.

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה חיפה, טקס, ישיבה, כללי, מאהל, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *