תערוכת חיים טופול במכללה האקדמית גורדון 15.10.2017

תערוכת ציורים של השחקן חיים טופול נפתחה הערב במכללה האקדמית גורדון בטקס מרגש בנוכחות סגל המכללה ואורחים. את התערוכה אצרה גב' רבקה וויס בלוק והיא מציגה דיוקנאות של שחקנים ואמנים, שטופול צייר במגוון טכניקות. לדבריו לא כל העבודות המוצגות הן העבודות המקורית, חלקן העתקים. עין בלתי מקצועית תתקשה להבחין בכך.

הסופר והסטיריקן אפריים קישון נשקף מציור של טופול. השניים היו חברים טובים

ד"ר רפי קישון על הפודיום בפתיחת תערוכת חיים טופול. קישון הפליג בסיפורים על הרעות בין אביו וטופול, סיפר על פגישתו הראשונה כילד בן שש עם השחקן המפורסם ועוד אנקדוטות מהקריירות ארוכות השנים של השניים.

חיים טופול על הפודיום נושא דברים בפתיחת תערוכתו. את הדגש הוא מיקד על תרומות לווראיטי שאת הסניף הישראלי שלו הקים כאן לפני כחמישים שנה, ולכפר נהר הירדן המיועד להחלמה של ילדים חולי סרטן אותו הקים בשנים האחרונות. טופול תיאר כיצד השחקן פול ניומן לקח אותו לפרוייקט דומה בארצות הברית אי-שם בשלהי המאה הקודמת, הסביר לו על המקום וביקש ממנו לפעול להקמת כפר החלמה לילדים חולים בארץ. כשחזר לארץ פעל בשיתוף ארבעה מנהלי בתי חולים להקמת המקום המיועד לכל החולים בלא הבדלי מוצא. עוד הוסיף טופול ותהה כיצד ילדים חולים מכל הדתות והאמונות בארץ מסתדרים ביניהם בצורה יפה כל כך, והמבוגרים לא מסוגלים לכך.  על כפר נהר הירדן בוויקיפדיה. על טופול ופרס ישראל.

ראיון לחי-פה, עם פרופ' יחזקאל טלר נשיא המכללה (במרכז), בפתיחת תערוכת הציורים של חיים טופול במכללה האקדמית גורדון, חיפה 15.10.2017

עם ד"ר רפי קישון

עם ד"ר רפי קישון בפתיחת תערוכת הציורים של חיים טופול במכללה האקדמית גורדון, חיפה 15.10.2017

לחיצת יד עם ד"ר אהרון בר – עוז, יו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית גורדון בפתיחת תערוכת הציורים של חיים טופול, חיפה 15.10.2017

פתיחת תערוכת הציורים חיים טופול במכללה האקדמית גורדון' חיפה 15.10.2017

  • * * * *

 

כתת אמן עם הבמאי סאם פולארד במסגרת פסטיבל הסרטים

כתת אמן עם הבמאי/עורך ואיש הקולנוע סאם פולארד 8.10.2017

 

פורסם בקטגוריה אמנות, טקס, תערוכה, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *