הפגנות וטבע עירוני – ינואר 2024

צעדה ממרכז הכרמל למרכז חורב 27.1.2024 + דוברים בחורב – השבוע ה-16

צעדה ממרכז הכרמל למרכז חורב

צעדה והפגנה ממרכז הכרמל למרכז חורב 27.1.2024 – במחאה על תפקוד הממשלה והעומד בראשה, ובדרישה להחזיר את החטופים : כולם תמורת כולם – – וגם 'בחירות עכשיו'.     עוד צילומים השבוע ה-16

צעדה בקסריה לכיוון בית הנאשם

הפגנה בקסריה 27.1.2024 – וצעדה לכיוון ביתו הפרטי של ראש הממשלה, במחאה על תפקוד הממשלה והעומד בראשה, ובדרישה להחזיר את החטופים : כולם תמורת כולם , וגם דרישה להתפטרות או החלפת נתניהו – בחירות עכשיו!  צילומים נוספים מהשבוע ה-16


צעדה ממרכז הכרמל למרכז חורב 20.1.2024 + דוברים בחורב – השבוע ה-15

צעדה והפגנה ממרכז הכרמל למרכז חורב 20.1.2024 – במחאה על תפקוד הממשלה והעומד בראשה, ובדרישה להחזיר את החטופים : כולם תמורת כולם.  צילומים מהשבוע ה-15 מאז החלה המלחמה.


חזברי"ם חיפאים עדיין בשטח העירוני למרות פעולות העירייה ורט"ג להכחידם

חזב"ר נובר באשפה שהוציא מפח זבל חיפאי מעוצב

חזיר בר חיפאי ליד אשפה חיפאית טעימה, בכרמל היקר. החזירים העירוניים עדיין נראים בסביבה למרות שהעירייה בשיתוף רט"ג הרג(ו) למעלה ממאתיים מהם בשנתיים האחרונות.

חזב"ר צעיר שגרם לגלאי התנועה להפעיל את תאורת השביל בכרמל היקר

חזיר בר חיפאי בן התקופה על שביל מרוצף בחצר. גלאי התנועה המקומי הפעיל את התאורה בפתאומיות והחזב"ר נראה קצת מופתע. הוא בוודאי רגיל למצב כזה שנדלק עליו אור ללא אזהרה מוקדמת. סורר שכזה. ימיו בסביבה העירונית ועל פני האדמה בכלל קצרים, על פי הבטחות העוסקים במלאכה וחלק מהמועמדים לראשות העיר בחיפה.

עומק שדה קטן

שלוש יונים מצויות על רקע מפרץ חיפה. [עומק שדה קטן].

פורסם בקטגוריה 2024, Boar, זעם, חזב"ר, חזיר בר, חיפה, כללי, קסריה, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.