שיגרת חזירים בחיפה

אחרי ששלוש חזירות בר (שתיים מהן מניקות) נלכדו בגן הכט (מרכז הכרמל) והוצאו להורג (16.3.2022), חזרו החיים לשיגרה בגן מניה הסמוך. אלא שהגורים שהתייתמו מאימותיהן, פנו לאמא-חזירה שלא נלכדה, ועתה היא מניקה אותם; נוספו לה חמישה חזירונים, בנוסף לחמישה שכבר היו לה. היא מגלה אחריות.

התמונה הבאה מראה את החזירה שעיריית חיפה לא הרגה בזריקה תיקנית בפיקוח וטרינרי. היא משקיפה אל גן הכט, שם נרצחו האמהות של הגורים שסביבה בתמונה. היא היתה לא הרחק משם עם העדר, שעה שפינו את הגופות של חברותיה מהמקום.

חזירת בר שנותרה לבד עם עשרה גורים. רובם לא שלה

חזירת בר, אמא לחזירונים משקיפה אל גן הכט בחיפה, שם העירייה הוציאה להורג שלוש נקבות בוגרות. הגורים המיותמים עוברים דרך שלבי הברזל לרחרח את המקום בו הציבו את המלכודת לאימותיהן. החזירה הבוגרת גילתה אחריות ואימצה את היתומים, והניקה אותם.

כשעדר עם ארבע חזירות בוגרות ועשרה גורים מתפרק לפתע משלוש הבוגרות (והמניקות) קורה משהו לעדר. כל העומס נופל על החזירה הבוגרת וזה לא רק הנקה. גם בטחון העדר תלוי בה. בחציית כבישים, כפי שראינו פעמים רבות, החזירות הבוגרות מחליטות מתי לחצות, ויש אחת בראש ואחת במאסף. הגורים ביניהן. כעת, הגורים הקטנים מכתיבים את הקצב והשליטה בהם יותר מסובכת. לכן מספרם גם מתמעט והולך.  עוד על אירוע צייד חזירות הבר

חזיר בר רוקד ברייקדאנס

חזיר בר חיפאי בנחיתה לאחר מעבר גדר, נראה כרוקד ברייקדאנס. אבל לא. 20.3.2022, חיפה Haifa wild pig

ציד חזירי חודש מרץ 2022 

לפני הציד של חזירות גן מניה (דף בהקמה)

תוספות:

 

פורסם בקטגוריה 2022, גן הכט, חזב"ר, חזירת בר, חיפה, כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *