The Red Line

מיצג הקו האדום, גזית

האירועים שסיימו את 'מחנה האקלים' התקיימו בשדות קיבוץ יגור ובהם השתתפו פעילי גרינפיס, חיים וסביבה, מגמה ירוקה, נציגי איקס אר ופסטיבל אקטיביזם. 26/10/2019. בתמונה, דורון גזית מסביר את מהלך מיצג הקו האדום האירוע היה נדבך נוסף בשרשרת מייצגים שנועדו להסב את דעת הקהל למצב כדור הארץ בעת הזו.

האירועים שסיימו את 'מחנה האקלים' התקיימו בשדות קיבוץ יגור ובהם השתתפו פעילי גרינפיס, חיים וסביבה, מגמה ירוקה, נציגי איקס אר ופסטיבל אקטיביזם. 26/10/2019. בתמונה, המיצג של דורון גזית (בתמונה מימין). האירוע היה נדבך נוסף בשרשרת מייצגים שנועדו להסב את דעת הקהל למצב כדור הארץ בעת הזו.

האירועים שסיימו את 'מחנה האקלים' התקיימו בשדות קיבוץ יגור ובהם השתתפו פעילי גרינפיס, חיים וסביבה, מגמה ירוקה, נציגי איקס אר ופסטיבל אקטיביזם. 26/10/2019. בתמונה, חלק מהמיצג של דורון גזית. האירוע היה נדבך נוסף בשרשרת מייצגים שנועדו להסב את דעת הקהל למצב כדור הארץ בעת הזו.

על המיצג ופעילות אותו הערב מזווית אחרת – ראו את הכתבה של אביב לביא בזמן ישראל- פעילים העלו מיצג לילי על רקע המפעלים

מיצג מול בז"ן

מיצג המדחום בשדות יגור מול בז"ן

הקו האדום

האירועים שסיימו את 'מחנה האקלים' התקיימו בשדות קיבוץ יגור ובהם השתתפו פעילי גרינפיס, חיים וסביבה, מגמה ירוקה, נציגי איקס אר ופסטיבל אקטיביזם. 26/10/2019. בתמונה, מיצג הקו האדום של דורון גזית. האירוע היה נדבך נוסף בשרשרת מייצגים שנועדו להסב את דעת הקהל למצב כדור הארץ בעת הזו.

מי שמזהה עצמו בתמונה מוזמן להשתמש בצילום בפייסבוק.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה אוויר, אקלים, התחממות, זיהום, מיצג, מפרץ חיפה, פליטות, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *